Friday, November 16, 2012

Salam Maal Hijrah~

salam malam :)

kalau x terlalu lambat, mis nak ucapkan :


so tahun baru ni mestilah kita bekalkan dengan azam baru yang lebih baik. selalunya mis set target baru pada awal muharram ni. lagipun awal muharram ni adalah hari kelahiran mis (mengikut bulan islam) :)

untuk tahun baru ni, insyaallah mis akan sentiasa penuhkan blog mis dengan info2 yang lebih lagi mengikut pengalaman. terima kasih kepada yang sudi bertandang. saya sangat menghargainya.

tahun ni agak perit bagi saya. berbagai dugaan yang datang. Alhamdulillah, Allah memberikan mis kekuatan untuk mengharungi semua tu. insya allah tahun ni mis akan lebih kuat untuk menghadapi dugaan yang mendatang. 

mis jugak nak kongsikan perasaan marah kepada Israel terhadap penindasan rakyat Palestin. bersama samalah kita berdoa untuk mereka. satu hari nanti pasti akan terkabul doa kita dan mereka (saya sangat pasti). 



p/s: dalam kita bergembira, marilah kita bersama sama membantu mereka dalam doa kita. sentiasalah bersyukur dengan apa yang kita ada. kita mungkin bersusah payah disini untuk membayar duit kereta, rumah dan lain lain, tapi mereka sedang berperang demi nyawa dan negara mereka. :)

No comments: