Monday, October 1, 2012

Limited Edition McDonald Burgers ~

salam malam..

ok, mis nak kongsi sedikit pasal favourite makanan yang paling dan sangat2 disukai oleh saya, Limited Edition McDonald Burger. Memang sedap.

mis memang sangat suka makan mcd, terutamanya burger yang sekejap2 ni. dan yang terbaru Samurai Burger. agak ragu2 sebenarnya nak makan. nampak macam pedas, tapi baca review kat internet, ramai cakap manis. manis? apekah?

pertama kali makan kat subang parade, masa tu baru lepas balik dari interview dan terasa nak tengok resident evil punya wayang, taram je pergi sorang2. sebelum tengok wayang, kita makan dulu!


Samurai Burger.. Zass sekali
vs


GCB Burger. (saya baik)

mis memang sangat suka GCB. rase dia yang smokey2 memang menarik hati. yang penting, x pedas sebab saya ada gastrik. hari tu pulun sampai double GCB, terus muak dah. dah muak dengan GCB, tetibe keluar pulak Samurai. hmm was was nak makan. takut pedas. bila ngap! wah.. hati rase berbunga2. sedap woo.. tapi bila dibandingkan dengan GCB, saya lebih suka GCB. masih kekal di hati. mis nak perkenalkan satu legi burger Mcd kegemaran.. Prosperity Burger! hahah 


disebabkan burger ni pedas, mis lebih sukakan yang ayam punya. tambah dengan kentang gulung2 tu, memang mengancam. tapi mis x beli satu set dengan air mcfizz tu, selalunya mis tukar dengan milo ais. (sebab gastrik kan..)

tengah dok cari2 gambar2 burger2 ni, tetibe nampak ni:


gulp! ada ke kat malaysia?! OMG! of coz la xde.. ni hanya kat Hatyai Thailand je. kalau ada kat malaysia, mau dibakonya mcd sini. memang mcd di seluruh dunia menyediakan makanan yang berbeza mengikut budaya masing masing. so jangan melatah ye.. hehe

ok, meh tengok chart yang mis suke telan bila ada kat mcd:

1. GCB Burger
2. Prosperity Burger
3. Samurai Burger
4. Ayam Mcd
5. Fillet o Fish
*** Pork Burger? tett .. haram

p/s: mis sebenarnya hanya suka burger2 mcd yang keluar kejap2 ni je. x suke yang biasa2 tu. anda pulak?

No comments: