Friday, January 27, 2012

At Last ~ Finished MBA. What's Next??

me n seri.. last holiday.

salam petang..

harini bertarikh 26/1/2012, bulan Januari sudah mahu meninggalkan diri kita. hmm sekarang saye ade dengan mommy saye, sambil mencari website universiti2 untuk apply kerja lecturer. harap2 dapatlah... aminn

habis je sem, hati saye ni agak sebak sebab x pernah saye ade member2 kelas yang best kot.. haha tapi nak buat macam mane, setiap pertemuan itu pasti ada perpisahan..

habis je sem, saye pon join lah holiday kat port dickson bersama2 12 orang rakan yang lain.. nak tengok lebih lanjut.. tekan sini.

ok, balik je rumah dok pikir masalah famili sket, plus batok2 dan heartbroken sket.. nape? Biarlah Rahsiaaa... ala2 siti nurhalija gituw..

next post, VIVA. pelajar akhir MBA akan ada presentation akhir iaitu presentation research yang diadili oleh 2 orang examiner dan seroang advisor.

p/s: bukan senang nak jadi senang n bukan senang nak dapat MBA nih...


2 comments:

Unknown said...

assalam cik fatin.
Sabtu lps nih sy baru jek setel interview utk part time MBA.
tp disebabkan kelayakan, saya dipindahkan ke program eMBA *maybe dah otai kot*..:)
saya x dapat nak dptkan penjelasan sngt berkenaan program nih, apa yg saya paham, program emba n mba adalah sama.. tp cuba otai ngan tak otai jek.. dari segi subect dia maybe ada lain skit kot.. ntah le.
kalau la cik fatin ada maklumat lanjut berkenaan program nih, molek la kalau dapat share ngan saya.. dah tentu saya kene masuk foundation sem sbb sy bkn dari background nih..

Fatin Husna said...

@krolls Qamary salam.. thanks bertanye. saya sebenarnye kurang tahu tentang eMBA ni sebab saya sendiri pon dari MBA full time. subjek2 tu mungkin lebih kurang je dengan subjek2 yang saya belajar cume masa pembelanjaran tu memang lain. saya rasa lebih baik awak telefon terus ke admin mba uitm. itu lebih meyakinkan. :)