Thursday, January 20, 2011

Esemen Semakin Banyak, Kesihatan Semakin Kurang

salam malam..

sebenarnye mis duk jengah2 gaklah bro ben nyer blog .. ape yang terjadi ngan Blog Gegar dia tu kan.. hihi

so tadi saye gi umah kawan saye, mira yang sengal, untuk membincangkan topik research kami.. kena submit dalam 4 hari lagi.. esok gi lagi umah beliau untuk bincang marketing report plak yang akan dihantar dan dibentangkan pada hari selasa bersamaan 2 hari lagi..

pastu ade esemen operation management yang akan dihantar pada hari selasa juge.. adehh.. naseb ade blog yang jadi peneman kebosanan semasa membuat esemen.. kurang sket ketensenan..

so, kepale sekarang sudah pening pening lalat dek makan ubat panadol soluble. demam sudah kurang, tekak pun x sakit lagi.. cume selsema dan batuk masih bertandang.. tapi stil lah mengucapkan syukur.. alhamdulillah..

tengok citer ayoub tadi, insaf sebentar.. mengenangkan dugaan yang Allah timpakan pada hamba kerdil macam saye ni, tengok citer tu membuatkan saye bersemangat balik.. :) thanks la to tv3 kan sebab mengeluarkan cerita macam tu.. perlu diperbanyakkan lagi..

p/s: nak wat esemen tambah dengan kepale yang weng weng ni bukan lah mudah. (-__-") tapi pekena bihun goreng yang abang saye masak, rase macam disayangi Allah je..

4 comments:

Nurul Nazurah Nasri said...

sila jaga kesihatan ye cik faten....get well soon. and yet, still byk assignments and presentations yang kite perlu buat.,..hahahaha....(ketawa terpaksa)

misslovalova said...

rajin2 la siapkan assignment tuh k . hee . semoga cpt sembuh :)

Fatin Husna said...

@y - x usah kau hipokrit.. menangis sudah..

@biella93 - thanks dear..

Nurul Nazurah Nasri said...

hahaha, kalau menangis x guna...baik ketawa.....hehe