Tuesday, November 30, 2010

lady gaga tutup akaun fb?

salam malam..

ini berita yang agak menggemparkan bagi seseorang yang begitu dikenali di seluruh dunia. bagaimana kita mahu keep in touch dengan penyanyi popular ini, betul?

hihi sebenarnya lady gaga hanya menutup akaun fb dan twitter nya untuk 1 hari sahaja iaitu pada hari rabu ni, 1 disember sempena Hari Aids sedunia.


kenapa ek dia tutup akaun dia pada hari tu? penyanyi ini berbuat demikian adalah untuk menyokong kempen derma rakannya, Alicia Keys yang juga akan menutup akaun fb dan twitter pada hari tersebut.

turut menyokong kempen tersebut adalah Usher, Justin Timberlake, Kim dan Khloe Kardashian, Jennifer Hudson, Ryan Seacrest, Elijah Wood dll. dorang ni jugak akan membuat satu video klip bagi kempen tersebut.

duit yang akan dikutip adalah melalui teks mesej. tak tahulah kalau negara kita juga menyokong kempen ini. duit ini akan menolong keluarga2 yang menghidap penyakit HIV/AIDS yang berada di Afrika dan India.

lady gaga juga mengatakan hasrat untuk mengajak peminat2nya membuat perkara yang sama pada hari tersebut -- tutup fb / twitter anda selama 1 hari sahaja. pastu log in lah balik.. hihi

p/s: anda mahu join? blog x tutup pon xpe kan? haha

No comments: