Wednesday, October 23, 2013

My Latest Update

salam pagi~~
 
alhamdulillah, sempat jugak mis nak kongsi sedikit tentang hidup saya sekarang ni setelah dah lama x update.
 
ok, pertamanya mis nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang berkunjung ke blog mis yang x seberapa ni. nak beritahu kepada semua yang kebanyakan info tentang MBA UiTM disini mungkin agak tak up to date since mis masuk MBA UiTM pada 2010. so, kalau ada yang nak berkongsi pengetahuan baru tentang MBA UiTM / TPM UiTM / Biasiswa Mybrain, bolehlah email kepada saya (phatien88@gmail.com). thanks jugak kepada sesiapa yang menghantar email kepada saya. setakat ni kebanyakan mis balas, tapi kalau ada yang x balas tu, sebenarnya mis x tau nak jawab soalan anda. sori!
 
kebanyakan yang menghantar email kepada saya setakat ni banyak tentang mybrain, mba uitm dan juga tpm. dan ada jugak yang bertanya tentang interview yang mis pernah hadiri. tapi kalau nak tanya detail tentang satu2 interview, kadang2 mis dah lupa, so mis balas yang saya teringat je k!
 
ok, sekarang saya masih sambung belajar ke peringkat PhD. alhamdulillah, Allah beri rezeki dan makbulkan doa saya dan keluarga. apa2 pun yang anda mahu buat, niatkan hati ikhlas kerana Allah, insyaallah Allah akan permudahkan jalan. saya sekarang menyambung pengajian di UPM dan di bawah biasiswa Slab / Slai. alhamdulillah.. 
 
so next post insyallah mis akan buat tentang interview slab slai ni. kalau ada yang nak tanya terus, boleh terus email saya.
 
p/s: kejayaan datang dengan usaha dan tawakal. dont give up! wasalam..
 

2 comments:

Ler said...

Hi Nice to meet you. Not much people will write the journey on MBA and MyBrain15.

All the best for your study.
http://utmmbastudyjourney.blogspot.com/

Fatin Husna said...

@ler

thanks for coming! :D