Tuesday, August 14, 2012

24. Alhamdulillah~

salam malam..


so hari ni genaplah mis berumur 24 tahun. alamak! kantoi umur! haha umur adalah sekadar nombor, yang penting, kematangan dan rasional akal fikiran tu.

seperti biasa, mis nak ucapkan syukur ke hadrat Ilahi kerana telah memanjangkan umur saya sehingga 24 tahun. banyak lagi yang saya belum capai terutamanya kerja tetap. masih menanti dan sabar.. 

saya nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada sesiapa yang sudi mengunjung ke blog saya yang tak seberapa ini, yelah, isi blog ini pon x banyak, hanya sekadar mahu memberi informasi.

saya doakan agar semua dapat mencapai apa yang dihajati. dan saya percaya ramai masuk blog ni sebab nak sambung belajar kan.. teruskan niat murni itu. akhir kata, doakan lah saya supaya dapat kerja cepat2 ... hehe sentiasa sihat selalu. 

p/s: kalau tak terlalu cepat, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. makan lemang tu ingatlah saya... nape lemang? sebab saya suke makan lemang.. yum yum ! untuk yang menyambut hari lahir dalm bulan ogos macam saya, Selamat Hari Lahir, May God Bless You Alls Always..

2 comments:

MISS IMAKASIHDANI said...

wah kantoi sudah umo ^ ^. gudluck dear. saya pon masih dalam usaha nak capai semua tu. kerja. kereta. rumah . ohh banyak. again, gudluck :)

Fatin Husna said...

Tq dear. May God always make it easier for u. ;)