Wednesday, May 30, 2012

Dateline 31 Mei 2012!! Final Preparation!

salam malam..

post ni kira post yang agak panik la bagi sesiapa nak apply MBA yang due datenye 31 Mei 2012 ni. ni berkaitan dengan penghantaran hard copy online application, ic, sijil2, referee report, essay n research proposal (jika ada).



ramai dah orang duk tanya pasal macam mana dengan penghantarannya. saya terus terang, saya kurang pasti, tapi mengikut pengalaman saya dan rakan - rakan saya yang lain, kami memang HANTAR. tapi bagaimana?

Pengalaman Saya

kalau mengikut pengalaman saya, saya tidak hantar hard copy ni sebelum interview. saya hantar selepas saya diinterview. admin di Graduate Business School tu yang kumpul semua hard copy selepas interview.

Pengalaman Rakan Saya (thanks to Faz Fazzy)

ya, memang dia hantar hard copy tu letak dalam envelope dan dihantar menggunakan post ke alamat fakulti sebelum diinterview.

korang boleh tengok prosedur ni - Intake Procedure . saya rasa memang kena hantar guna envelope dan dipost ke fakulti. bagi sesiapa yang nak apply untuk MBA, anda boleh telefon tanya di sini:

Line1: +603 5544 4744

Line2: +603 5544 4759


bagi sesiapa dah x tau nak wat ape hantar nak last2 minit ni kan, korang boleh hantar by pos laju (seeloknya gunelah pos swasta macam skynet, gdex, dan sebagainya) untuk memastikan envelope korang sampai. atau korang boleh hantar sendiri by hand ke fakulti tersebut  sebelum 31 mei k.

ni alamat yang saya boleh bagi untuk hantar application (untuk MBA applicants sahaja):

Faculty of Business Management
Universiti Teknologi MARA
Shah Alam
Selangor
40450
Malaysia


bagi yang dari fakulti lain, bolehlah cari di laman web uitm alamat2 fakulti anda.

p/s: papepun, sila call dulu. takut saya salah bagi info.

No comments: