Tuesday, December 7, 2010

Giveaway Domain dari Sumijelly dan Sekilass


salam petang.

macam biase, mis twit nak join lagi giveaway dari Sumijelly.com dan Sekilass.com. saya tertarik masuk giveaway ni sebab hadiahnye:

pertama - domain baru @ diperbaharui + 15 Foot Detox
kedua - domain baru @ diperbaharui + 10 Foot Detox
ketiga - domain baru @ diperbaharui + 5 Foot Detox

best kan?? hihi kalau saya dapat giveaway ni, saya nak tukarkan domain saya ni ke www.melodynviolet.com. nak tau sebab ape?

melody dan violet tu adalah nama bagi 2 benda yang paling saya sayang yang pernah saya ade. (benda eh bukan orang).. melody tu gitar, violet tu adalah gitar tuner saya. dorang nilah yang mengfulfillkan hidup bosan saye. haha

ok, domain ni kalau berjaya dihasilkan, saya akan membuat seperti satu website yang penuh dengan lagu - lagu ciptaan sendiri, tips2 bermain gitar dan lagu2 yang senang untuk dipelajari dan dimainkan semasa bermain gitar. ia akan menolong sesiapa yang baru mengorak langkah untuk bermain instrument ini.

website ini jugak akan berfungsi sebagai blog saya yang sedia ada ni, www.fatinmyprobs.blogspot.com, cume penambahan dari segi muzik itu akan diselitkan. hihi itu sahajalah explaination nyer mengapa saya mahu membuat domain dot com milik saya sendiri.

ok, giveaway ni akan memilih pemenang menggunakan cabutan bertuah. so any one can win. due date giveaway ni - 4/1/2011 :)

p/s: saya nak tag 3 orang --



6 comments:

Asri Alam said...

wah gitaris. aku suka gitar dan drum :)

tengs tag ya

Fatin Husna said...

:) ok u r welcome!

noa said...

domain. gempak nye adiah dia

Fatin Husna said...

jum join nora!

Anonymous said...

I have read a few of the articles on your website trendy, and I really like your fashionableness of blogging. I added it to my favorites entanglement stage file and resolve be checking back soon. Cheer report register in view my position as highly and let me know what you think. Thanks.

Fatin Husna said...

thanks again , anonymous!